שיש לאמבטיות

אם ברצונם להעניק לחדר האמבטיה שלכם מראה מהודר, אלגנטי ונקי- שיש לאמבטיות יכול להיות פתרון נפלא עבורכם.

בעוד בעבר חדר האמבטיה היה בעבור לא מעט אנשים חדר בו מתנקים באופן פיזי בלבד וממנו ממהרים לצאת, הרי שהיום, בעיקר עקב הוצאת סדרות רבות של מוצרי ספא ביתיים ומפנקים בהם נהוג להשתמש במהלך המקלחת, חדר האמבטיה הפך לחדר נוסף בבית אשר מקנה לנו רוגע, שלווה וניקוי נפשי ורגשי לצד פיזי.

לאור עובדה זו, הפכו בשנים האחרונות חדרי אמבטיה רבים מזנוחים ופשוטים באופן יחסי למטופחים, בעלי קווים נקיים ושלווים, וכאן למעשה נכנס לתמונה שיש לאמבטיות

שיש לאמבטיות ב'אבני גזית בע"מ'

'אבני גזית בע"מ' הינה חברה העוסקת בשיש משנת 1987, ומשווקת מוצרי שיש איכותיים המתאימים לכל מקום ולכל מטרה, ביניהן אבני שיש לאמבטיות.

בעת רכישת שיש לאמבטיות מאבני גזית, מובטחים לכם שירות אדיב וחברי, מקצועיות גבוהה, וותק משמעותי וכמובן מחירים אטרקטיביים- דבר שיוביל, בסופו של דבר, לשביעות רצון גבוהה הן מהמוצר והן מהספק: אבני גזית בע"מ.

חשיבותו של שיש לחדר אמבטיה

חדר האמבטיה הוא חדר המכיל לא מעט פריטים- ארונות אמבטיה, מקלחון ו/או אמבט, סל כביסה ולעיתים גם אסלה. פריטים אלו בקלות עלולים ליצור מצב ותחושה של חדר אמבטיה עמוס, "רועש" ובעצם ההפך ממרגיע- תחושה שעשויה להיפתר בקלות על ידי שימוש ב שיש לאמבטיות.

על ידי שימוש, ולו המינימלי ביותר, ב שיש לאמבטיות, תוכלו ליצור בביתכם בכלל, ובחדר האמבטיה שלכם בפרט תחושת יוקרה ואלגנטיות שמגמדת את יתר הפריטים הנמצאים בקרבת מקום.

לרוב, שיש לאמבטיות מורכב כמשטח הנמצא מסביב לכיור או כחיפוי לקירות חדר האמבטיה, אך ללא צל של ספק ניתן למצוא שימושים מקוריים נוספים לשיש בחדר האמבטיה, כאלו אשר יכולים להעניק ייחוד ופאר לחדר האמבטיה האישי שלכם. לדוגמא, ניתן להרכיב שיש ייחודי מסביב לאמבטיה עצמה ואף מסביב לאסלה למראה עשיר במיוחד.

בעת בחירת שיש לאמבטיות מומלץ לשים לב ולהקפיד על שני דברים חשובים:

על השיש הנבחר להיות עמיד למים באופן חד משמעי. אבני שיש שאינן חלקות במרקמן לרוב יספגו מים ויובילו להחלשת אבן השיש ולהיהרסותה בטרם עת.



מומלץ לבחור באבן שיש בהירה (לרוב תהיה זו אבן קיסר או אבן גרניט, הנחשבות לעמידות ביותר בפני מים ובעלות מגוון רחב מאוד של גוונים), וזאת על מנת לתת אשליה של חדר אמבטיה גדול שיקנה אווירה של ספא ביתי.

לצפייה בגלריית תמונות המלאה לחצו כאן