אבן קיסר

שיש אבן קיסר הוא שיש המורכב מגרגירי קוורץ טבעיים, מפיגמנטים מלאכותיים ומפוליאסטר, מה שהופך אותו, לאור השילוב בין הטבעי והסינתטי, לאחד מסוגי השיש העמידים והחזקים ביותר שקיימים על פני האדמה.

שיש אבן קיסר משמש, בין היתר, לחיפוי קירות חיצוניים ופנימיים, למשטחי עבודה במטבחים, לחדרי אמבטיה ולעוד שלל שימושים נוספים, שכן הוא הולם כל מטרה עקב חוזקו, טיבו, מגוון צבעיו והקלות הרבה שבה ניתן לתחזק אותו.

'אבני גזית בע"מ' היא חברה ותיקה ומקצועית המשווקת שיש אבן קיסר בצפון , במרכז ובדרום, לכל מבנה (פרטי או ציבורי) ולכל מטרה.

עיצובים וצבעים

בין יתרונותיו הבולטים של שיש אבן קיסר בצפון ובכלל, ניתן למצוא כאמור מבחר רחב מאוד של צבעים, מרקמים וסגנונות- המתאפשרים בין היתר עקב גמישותו היחסית של החומר ממנו הוא עשוי .
שיש אבן קיסר בצפון ניתן למצוא בצבעים סולידיים וניטרליים כמו לבן, אוף וויט, אפור ושחור, לצדם של צבעים נועזים ומיוחדים יותר כמו אדום, טורקיז, ירוק, כחול עמוק ועוד.

כמו כן, מעבר לצבעים הרבים הניתנים לבחירתם של אלו הרוכשים שיש אבן קיסר בצפון, ניתן לבחור גם בין גימורים שונים ומגוונים, בהתאם לצורך, למיקום ולטעם. בין השאר ניתן לבחור גימור חלק ומודרני, גימור עגול וקלאסי או גימור שיתחם את שטח השיש, שיכול להועיל רבות במשטחי עבודה במטבחים ובחדרי אמבטיה.

טיפול בשיש אבן קיסר

שיש בכלל, ושיש אבן קיסר בפרט, הוא לא מוצר זול במיוחד, וככזה עלינו לשמור עליו היטב לאחר רכישתו.

לעיתים קרובות נרכש שיש אבן קיסר בצפון לטובת משטחי עבודה במטבחים ולטובת חדרי אמבטיה- הן לצורך חיפוי קירות והן לצורך משטח הסובב את הכיור. מיקומים אלו, ללא צל של ספק, מצריכים ניקיון יומיומי לצורך שמירתם סטריליים.

משטחי שיש אבן קיסר אסור בתכלית האיסור לנקות באמצעות חומרים המכילים חומצות למיניהן, שכן אלו האחרונות עלולות לפגוע בשיש מבחינת מראה חיצוני ועמידות לאורך זמן. לכן, מומלץ להשתמש, מדי כמה חודשים, בחומרים עדינים ולא מרוכזים לצורך ניקיון השיש בצורה הטובה ביותר, ולהקפיד על ייבוש החומר באמצעות נייר סופג או מטלית יבשה.

בנוסף, על מנת לשמור על שיש אבן קיסר חלק וללא סדקים, יש למנוע הנחת סירים חמים על גביו, שכן עקב היותו לא טבעי לחלוטין הוא עשוי להיפגע מחום ישיר וגבוה.


לצפייה בגלריית תמונות המלאה לחצו כאן